speeeeeeeeed

beautiful day

varit på ams och skrivit in mig, så man har chans på bidrag i värsta fall.

promenerat med E, mkt uppförsbackar vart de och vi gick vilse en stund. men vi kom hem välbehållna.

satt upp lapp på skolan, ska försöka sälja lite gammal kurslitteratur. skynda fynda hahahhaha...

städat undan lite saker och slängt söndriga skor och kläder, det svider lite i mitt ♥ men jag kan ju ändå inte använda dessa. men skulle jag kunna öppna dörren ute i soprummet hade jag viljat gå ut och hämta mina ljusbruna klackar med träklack, även om sulan är helt utsliten. tur att jag inte har en nyckel.

har även tränat step styrka.

jag är så trött känns som jag kommer att bli sjuk, har två feta förkylningsblåsor med (anteckna detta).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0