natti natti

Blev överraskad med tårta och present ikväll av moa och c.o. detta eftersom jag flyttar i helgen. Blev riktigt glad. Fick en tårtspade från lagerhaus, i form av en klacksko :D sedan tårtan som ni kan se nedan, en gräddtårta med massa ahlgrensbilar på, MUMS. godaste tårtan jag ätit på länge!!! Sedan gick vi till pipes på pop quiz, vet dock inte hur det gick för det drog ut på tiden och vi var trötta. Daniel Karlsson --> "Idol Daniel" "Mello daniel" var även på samma ställe. Lite kändiskåt som man är så var jag tvungen att nämna de.

Imon ska jag till E kl 10, slingor it is!!!!

bjuder på hela två bilder från kvällen woooohooo


MUMS!!!




Supertrevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: J

Lina, den där tårtbilden är som porr för mig nu när jag dietar. Haha ;-)

2011-02-18 @ 10:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0