it's raining men...

eller nej kanske inte haha. men vilket höstrusk de är.

har varit på praktiken idag, trött som en lus var jag. en kvinna som jag var inne hos idag utbrast "men oj går du till ssk jag trodde du var praktikant du är så liten och smal" börjar tröttna lite på dessa kommentarer hehe så ung ser jag väl ändå inte ut och så smal är jag inte... blir även kallad för "lillasyster" av de jag jobbar med ... men de är ändå lite gulligt för vanlig ssk brukar ju kallas för syster och ja jag är ju inte riktigt klar ännu.

har pluggat i eftermiddag de går segt och mina ögon vill gå ihop. tog en powernap på 20 min men de hjälpte knappt. ska plugga lite till sen kolla bonde och berg flyttar in sen sova om jag kan. tog mig två timmar att somna igårkväll. då kom jag hem vid 22 och skulle upp vid 05, somnade runt 01. fattar inte varför jag inte kunde sova.. var supertrött.

So long
Arrivederci
A bientôt
Hejdå

Ciao
Adiós



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0