* ♥ * ♥ * ♥ * ♥ * ♥ *

begav mig ut i snöovädret vilket jag ångarar lite men jag fick med mig mat hem och de är viktigt med mat har jag hört. var även en sväng på bibblis och skrev ut vår c-uppsats då min dator inte ville öppna dokumentet. dock har jag nyst tre ggr på kort tid så får hoppas att jag inte drar på mig en förkylning nu bara.

har köpt juleskum som jag ska ta med mig imon, måste liva upp lite under pluggtimmarna. det vill säga om jag kan hålla mig från att äta upp dom ikväll haha :P


When there's no light to break up the dark
That's when I look at you

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home anymore
That's when I look at you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0