helg

afterworken igår var skoj! skulle hålla  mig till två glas vin, eftersom de är lite tomt på kontot just nu hehe :P men dom två glasen blev till slut fyra :P men trevligt vare! vi fick fler poäng på quizet denna gången med, förra gången fick vi tre rätt och nu femton hahahaha :P kom hem relativt tidigt och somnade gott i min säng, tror nästan jag sov lite innan jag lade huvudet på kudden haha :P

ganska pigg idag, solen skiner och jag har (ännu) ett hm paket att hämta. ska bara orka göra de haha :P men tror bestämt att det är en väska i paketet som jag hade velat ha ikväll hehe :P

ikväll är de utgång som gäller :) ska bli mkt nice :D

ska plugga lite med idag tror jag om jag orkar hehe :P



att ha kraften att va stark att ha vishet att va klok
allt de där, det lär du dig till slut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0