vickis + daniel = sant

hihi har försökt följa eftermiddagens sändningar om kronprinsessbröllopet men VISSA vill se japan möta holland aja jag SKA se vigseln iaf!!! såg konserten igår iaf vickis klänning var hur sööt som helst, daniel satt fint och log, maddes klänning var snygg och ja calle- fille hade ingen spännande klädsel direkt hahaha :P


har solat lite och spelat fotboll med kajan hon är grym! hahahaha :P man får se upp hon är snabb :P

ikväll ska jag till stan och dricka vin! ska bli trevligt hoppas vädret håller i sig!

köpte en sööt klänning igår mörkblå med prickar och guldknappar :) mkt somrigt!



uppdate:
vickis klänning var fin och stilren kanske lite tråkig men bara lite, maddes klänning var den finaste jag sett, den skulle jag vilja ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0