taxi

hemma i skåne nu, idag tar lillebror studenten.

tågförseningen igår bidrog till att jag fick ta taxi från nässjö till kstad, inget blir som man tänkt sig som man brukar säga. men nu är jag väl hemma iaf.

försöker bestämma mig vad de blir för klädsel idag, inget direkt sommarväder ute.

fick även höra aerosmith live igår, dock inte på plats men genom telefonen, underbart!!!!! de räddade min kväll som annars var väldigt stressig. fick springa med all min packning hit och dit och trillade nästan i rulltrappan, en snäll kille hjälpte mig! tur de finns snälla människor. informationen igår till oss resenärer kunde varit betydligt bättre. taxi resan blev ingen höjdare heller då han som körde höll på att somna + att han körde i 120-130 hela vägen :S men ja de kunde varit värre de var folk som skulle till Köpenhamn.

jag vill med ta studenten igen, studenttiden och veckorna innan gick alldeles för snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0