tråkigt

statistik suger verkligen, eller de kanske är jag som suger... på statistik alltså :P

fick hem min mineralfoundation idag :D har inte hunnit testa ännu men hoppas att den är bra. beställde två olika nyanser så man kan blanda :)

har handlat x 2, gått runt munken och varit på systemet idag. gjorde för övrigt bort mig ordenligt i affären första gången jag var där.. eller eg var de inte jag som gjorde ngt fel de var mitt beteende efter den lilla incidenten som blev lite fel :P

lite sugen på kåren ikväll, är förfest här i huset så har nära men jag vet inte om jag orkar vara bakis i mon då jag måste plugga. vill verkligen klara tentan på lördag. som de ser ut nu så har jag ganska mycket kvar innan jag har greppat allt som ska vara med. ska prata med P ikväll och hoppas på att han kan förklarar för mig.

överkonsumerar kaffe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0