överkänslig

nu mår jag bättre thank god, hoppas de hålller i sig. men efttersom jag mådde dåligt igår köpte jag en massa grejer för att må bättre, proviva, coca cola och clementiner m.m. grejen är den att jag är överkänslig mot clementiner... men jag tänkte att de kanske gått bort nu. sen plus att de är en massa c-vitaminer i. MEN jag vakande upp i morse men en massa röda prickar runt munnen... typiskt men eftersom att jag mår bättre i övrigt kan jag stå ut. hahaha men inga mer clementiner idag eller imon eller ngn annan dag heller. frågan är bara var jag ska göra med de halvkilo jag har kvar... haha kanske M vill ha.

nu ska ja snart plugga, sen städa lite. hade tänkt träna men får nog vänta även o jag kännr mig bättre nu. skulle vara typiskt om förkylningen kommer tbx igen.


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0