söndagsplugg

borde verkligen plugga, men jag vill inte.

igårkväll blev det inga våfflor, det blev kladdkaka :D nästan ännu bättre. sedan blev de även utgång! olearys närmare bestämt. rolig kväll!!! dans och drinkar. hihi

vi blev uppraggade av fyra 35+ från sthlm hahahhhaa de bjöds på de ena och andra hahaha vi lyckades till slut komma därifrån... eller jaa vi "försvann" på dansgolvet hehe

kvällens bästa var ändå en kille som kom fram till mig "du har så fint hår, tänkte bara säga det så du vet om det o så" hahaha sweeet!

har städat köket idag(min städvecka) de gick bra, har ju trots allt jobbat som städare.
tvättar också och kollar idol reprisen. men fyy jag måste verkligen komma igång med plugget!!! nu nu nu eller jaa snart...

nu över till ngt annat!


Kommentarer
Postat av: ulrika

söndagar ska man inte plugga på :) då ska man dega i soffan framför the hills och äta godis. sådetså :D

2009-10-21 @ 14:06:58
URL: http://whereyouend.blogg.se/
Postat av: J

Lina, du har en så jävla fin rumpa ;)

2009-10-23 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0