kastanj

kastanjer förknippar jag verkligen med hösten. har planer på att ta in ngra och dekorera med. har två kastanjeträd utanför mitt fönster.



har städat mitt lilla plaza idag så nu är det fräsht och fint igen :) skönt att det äntligen är helg, trött efter måndag-fredag 7-16 jobb. har som tur är väldgt skoj på praktiken. har fått ett nytt smeknamn "snöret" haha björn på avdelningen kom på detta underbara namn. Lina, en lina ett snöre hahahah fyndigt värre :P

i helgen måste jag tyvärr plugga, håller på att skriva klart min vårdplan. går inte jättebra om jag ska vara ärlig. så mkt som ska vara med kommer säkert glömma en del. usch!

dagens sämsta händelse hittills är att min favvo bh gick sönder :( men men vad ska man göra haha

planerna för dagen är plugg och sedan ska J komma hit, vi ska äta våfflor.

kollade idol igår med, står fortfarande kvar vid att erik är bäst. bra att camilla åkte, gillade inte henne alls.

hejdå!


 
Ngt i den här stilen, tack!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tackar tackar :) Jag gillar dem med. SAKNAR DIG! Puss puss puss!

2009-10-17 @ 18:31:42
URL: http://pimimims.blogg.se/
Postat av: J

Gick din BH sönder? Säg det då! Jag hade kommit över på direkten! ;)

2009-10-17 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0