Första advent!

ljusstake + ljusslingor är uppsatta, mys!
kan inte riktigt fatta att det redan är första advent dock, "är det redan vinter, det var ju sommar nyss" :P

bion i går var mkt bra, 2012 såg vi. spännande och fartfylld film.

idag är de plugg+ inlämning som gäller. usch! hehe

ska även gå på stan och julmarknad med M om en stund.  själv ska jag köpa en tröja och sen lite julklappar.



usch har en konstig ångest. jag får det ibland när jag kollar på filmer. såg dirty dancing i förrgår, bra film och allt var bra tills jag kom på att patrick swayze är död. då kom ångesten. när jag ser pearl harbour får jag ångest när danny dör, varje gång. eller titanic, när jack dör. hahaha jag är konstig. och de handlar inte om ångest i ngn timme utan i flera dagar hahaha :P




With these hungry eyes
One look at you and I can't disguise
I've got hungry eyes
I feel the magic between you and I
I've got hungry eyes
Now I've got you in my sights
With those hungry eyes
Now did I take you by surprise


Hungry eyes - Eric Carmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0