ledig

idag har jag varit ute o gått och fikat med S och E :D sjukt trött var jag men de var nice ändå. har inte blivit mkt sömn på senaste och de känns :P

numera bor jag ju precis bredvid högskolan och de är något EU-möte där så de kryllar av poliser här utanför. känns tryggt, nära tillhands om det skulle vara ngt haha :P och män i uniform är inte helt fel.

annars har de inte hänt jättemkt tvättar och städar lite. har en kycklingfilé i ugnen med som jag ska avnjuta lite senare :D

ikväll ska jag slappa järnet.

de ringde från jobbet i morse (blev rätt nervös trodde först jag gjort fel med larmet igår) men iaf de hade blivit ngn dubbelbokning min sista helg så jag ska inte jobba då. men fick ta den här helgen som kommer istället fast ska vara på en annan avd då. så jag ska jobba åtta dagar i rad från och med i mon, blir nog tufft men jag kommer till skåne tidigare iaf :) och jag slipper jobba deladtur på min födelsedag.

ciao

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ny blogg minsann! Fint! Jag är tyvärr inte hemma då, är i Örebro :/ Synd som tusan! Hur är nya lägenheten? Tell me everything!

2009-07-06 @ 21:01:57
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0