freedag!

utgång igår, med förfest här. mkt mkt trevligt! hihi
utgången blev rolig, men lte bättre musik hade varit att föredra. vi var dock bäst på YMCA dansen hahahaha :P

ngra minnesanteckningar till mig själv:
*gå inte ner i spagat då du druckit, utan uppvärmning! det känns idag kan jag säga haha
*spraya inte en hel flaska hårspray i håret, mitt hår idag är affro fast de är iofs lite roligt :P men svårt att reda ut.

kvällen idag blir lugnt, ska inte göra ngt! skönt!

imon ska jag dansa salsa på kvällen, ska bli intressant :)



You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
Your bad romance


Bad romance - Lady Gaga
Denna låten gick varm på förfesten igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0