Inneboende

moa flyttar med mig upp! :D på lördag bär de av! de är snart!!!!

här händer de inte mkt, börjar snart klättra på väggarna!!

utgången i lördes var rolig, dock var jag trött och seg. många bekanta ansikten såg man iaf :)
ibland undrar jag varför jag inte tog tillvara på de tillfällena då jag hade chansen, men ja de är lätt att vara efter klok.

mitt hm paket kom idag, fick avin via sms. men paketet får ligga och vänta på mig tills på måndag då jag kan hämta de :) den som väntar på ngt gott.... höhö

skulle behöva åka en vända till kstad i mon... behöver inandla en del saker. har dock ingen större lust för det. mkt bättre i jkpg där man bor mitt i  stan,  slipper planera så himla mkt med tider och bussar... suck vilka ilandsproblem jag har.

****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0