ready to fly

deee är över nu (men ja kommer ihåg alla dagar med dig haha). opponeringen gick så bra vi fick B på vårt examensarbete och A på vår opponering. jag måste nypa mig i armen, känns som en dröm.

imon är de fääääst förförfest hos mig. S, E, A och I kommer hit och vi ska fixa varandras hår o så. sen förfest hos N och sedan ska vi till ett ställe som en i klassen hyrt. KANON och jag längtar. vet dock inte vad jag ska ha på sig men de lööser sig.

ska vila resten av dagen/kvällen mitt huvud snurrar!






de handlar om att ge och ta, inte bara ta.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Låter som att det ska festas en del. Ha det så kul!

2011-01-14 @ 18:30:26
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0