Just like michael jackson

var med om ngt traumatiskt för en stund sedan. min hud på ena armen höll på att bli ngt i stil med MJ's hud då han började bli kritvit. jag skulle ge mig på att slinga mitt hår lite och spillde ngra droppar blekmedel på min arm. det sved men inte nog med de när jag torkar bort de jag spillt har jag vita fläckar kvar på min arm. min hud såg inte ut att komma från denna planet. typiskt när man tänkt fixa håret lite. jag fick panik började tvätta och skrubba som fan. jag tror de löste sig för inga fläckar syns nu som tur är. men iaf mitt lilla experiment resulterade i att jag inte färgade håret alls och att jag har svaga mystiska fläckar på min ena arm. usch fy. de är inte meningen att jag ska färga mitt hår alls, jag ser de som ett tecken.


nu ska jag forstätta plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0