inte säker ---> osäker

såg burlesque på bio igår, helt ok film men inte en WOW-film.

sedan drack vi öl. tror aldrig jag har druckit en öl så snabbt förut.. var så törstig efter allt godis jag ätit.

sedan kom en weird kille fram till oss, det visade sig att han var från L.A. iaf påstod han det. han var musiker och hade bott i sverige i åtta år, men kunde ingen svenska (sa han iaf).

live musik var det också på stället, johnny cash covers.

idag har jag inte gjort många knop. sov superlänge. spenderat dagen mestadels i soffan. gjorde supergod mat kycklingfilé. dock så visade det sig att min ugnssäkra form inte var så säker. den gick sönder i ugnen, den sprack i ena hörnet. tur att jag har en till.


en ganska gammal bild, eller ja 3 år sen ungefär. jag hade nyss flyttat hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0