på riktigt

tro de eller ej men de är först nu när jag börjat packa som allt känns på riktigt. måste erkänna att de är ganska jobbigt. det känns skönt att vara klar med skolan men att rycka upp rötterna än en gång känns jobbigt. för drygt tre år sen då jag flyttade hit började jag om från början. jag kände ingen och befann mig i en helt ny och främmande stad, läskigt men spännande. så mycket har hänt på dessa tre åren och jag har träffat nya underbara människor som jag hoppas och vill hålla kontakten med.

men vem vet jag kanske återvänder till jkpg inom kort, fråga mig om ngra dagar och jag kan nog svara på den frågan ;) jag hoppas verkligen på detta.

idag skiner solen, jag ska fixa med en massa papper, packa och kanske träna om jag orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0