en sketen torsdag

ska snart traska iväg och träna om jag inte ångrar mig. ingen ork. men de sägs ju att man ska bli pigg utav träning så borde pallra mig dit.

igår gjorde jag en slinga... EN! (det var ett stort steg) hahaha de var allt dom fick mig till att göra. men funderar på om jag vill göra fler, färgen på den jag gjorde smälte in mkt bra i mitt hår. hahah ... vi slingade hela S hår och de blev kanonbra! vi fikade sedan på kaffe paus allihopa. tror vi satt där i 4,5 h. hann både äta mat och fika. var så mätt att jag trodde jag skulle spricka när vi skulle gå hem. men myyyisgt vare!

ringde även alla mina referenser igår (till jobbsök) och nur har jag fått tag i alla och de känns kanon.




when I get sad, I stop being sad and be awesome instead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0