kaffe ♥

Inte lika fint väder idag som de var igår, gick tre långrundor igår. Good, både bra för kropp och själ hehe :P Man tänker bra när man är ute och går.

Är helt beroende av angry birds och crazy birds på min telefon, pinsamt beroende... haha :P

Idag åker M & P till Gotland.

Jag vaktar hus och hund från äckliga "larm-killar". Var några jätteskumma typer här på gatan häromdagen de gick till alla hus och frågade om man hade larm, eller om man var intresserad av att skaffa larm. Kändes mer som om dom ville kolla vilka hus som var lättast att plundra. Men vad vet jag, bara en känsla jag fick. Har dessutom världens bästa vakthund hahaha mesig är hon men hon skäller högt som en rottweiler.

Nu ska jag fortsätta spela hahaha måste klara level 17!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0