morn!

Vakande av mig själv idag, eller jaa jag vakande nog eg av fiskmåsarnas ljud utanför mitt fönster. men de var ganska mysigt ändå.

Idag blir de jobb mellan 14-21.30 hoppas de finns mer o göra idag. fast iofs lätt förtjänta pengar annars men tiden går så långsamt.
Sedan är jag ledig till nästa måndag då de drar igång på riktigt, med undantag för att ag gör min delegation i mon. lite nervöst men de ska nog gå bra.

i mon tänkte jag starta morgonen med en promme runt sjön med, får se om de blir så men de är tanken som räknas :P fast jag borde passa på nu när de är så fint väder. 

På torsdag ska jag sola med dessan på gräsplätten vid vätterstranden, ska bli gött. 

På fredga är de afterwork med tjejerna från klassen, får nog ta de lte lugnare än förra gången. men trevligt ska de bli :D 
 
IHHH jag ska flytta! hihi


det värmde i mitt hjärta♥ ska du veta, jag blir rörd!

Nu ska jag slappa fram till de är dags för jobb. blir lax eller kykling till middag idag. försöker tömma frysen nu så gott de går innan flytten.

so long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0