ice!

fryser som in i, täppt näsa och halsont. typiskt.... dubbeltypiskt
sov ändå många timmar i natt och sov även ngra timmar igår på eftermiddagen i hopp om att bli lite bättre.

idag har jag inte gjort mkt alls

men jo lite saker har jag ändå gjort...
-hjälpt till att städa i korren (efter en fest som jag tekniskt sätt inte ens var bjuden till. för snäll?! ja jo så är de nog).

-duschat en palm, hyresvärden håller på att plantera här ute så hon frågade om jag kunde fixa de och ja de är klart hehe :P blir nog riktigt fint med lite växter här ute. hihi

-handlat på maxi

-ätit mat

-nyst 500 ggr

-nu ska jag nog sova.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du hade inte behövt städa. Du erbjöd digsjälv...

2010-09-03 @ 15:41:04
Postat av: Lina

ja de vet ja att jag gjorde

2010-09-03 @ 16:18:14
URL: http://ilinasskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0