berör ♥ ♥



home sweet home!
har haft en toppendag på praktiken, känns som om jag verkligen kommit in i det nu. Hade även mittbedömning, gick kalas. Skönt att vara hemma i jkpg nu. Ska till skolan imon seminarium i psykiatri. Intressant faktiskt måste jag säga. På tåget hem satt jag och tänkte på mat... hahah för ovanlighetens skull haha :P var så sugen på bakadpotatis med skagenröra. Gick till hemköp på vägen hem tror ni inte att de har bakpotatis för 1 kr styck. Köpte några stycken :D Blev kalas gott och jag blev mätt. Gick även inom hemmakväll... ovanligt de med haha och då hade dom skumtomtar i lösvikt, lyckan var gjord. De krävs inte mycket för jag ska bli lycklig :D ibland iaf.

Även druckit en riktig kopp kaffe. Inget snabbkaffe som jag levt på senaste veckan. Vilken skillnad de är alltså. Men nu kommer jag säkerligen inte att kunna somna hahahha :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0