första advent ♥

gårdagskvällen var superduper rolig - god mat, roliga lekar, bra människor och mkt skratt. kan inte bli annat än bra. var lite segt att komma upp imorse dock och jag har fått ta ngra powernapar under dagen.

har varit en sväng på maxi idag och lagat matlådor annars har jag inte gjort ngn nytta alls. skulle köpa lussebulle på maxi men dom var slut... buu fick bli ahlgrens bilar och lite annat smått och gott ist. så jag överlever liksom haha :P





It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now


Ibland gör jag dumma saker eller ganska ofta faktiskt... men man lever bara en gång som man brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0