ät gul snö det kan vara öl...

varit på skola och bibblis en sväng idag.

sedan åt vi på jensens, tydligen så får man gratis extra sås och potatis där om man är student, alla tiders. blev lunchbiff, råstekt potatis och favvissås :D

sedan gick A och jag på stan, skoj skoj, fortf inte hittat en klänning men fann däremot en i garderoben som kan duga. köpte volym pulver från proffs på hm, redan testat och de funkar mkt bra, blev nästan lite för mkt volym. fast de kanske beror på att jag har rätt mkt volym redan. köpte även världens goaste vantar på lindex. hittade sjukt snygga skor med till halva priset på deichmann men fruktansvärt höga så var tvungen att gå hem att tänka lite på de.

nu tvättar jag, blir bara en maskin men ändå.

nu ska jag slappa framför rederiet är på avsnitt 76 nu hahahaha NÖRD!!

men oj jag ska betala räkningar först med hihihihihihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0