summertime!

Söndagkväll sitter o kollar på johan falk.

vaknade halv tre idag :S lite ångest eftersom jag hade ställt kl på 11 och skulle upp o plugga. men men har fått en del gjort ändå + kollat på millenium på svtplay :)

gårdagskvällen var väldigt rolig började hemma hos A med paprika, dipp, kladdkaka, malibucola och vin :) nostalgi med bakstreet boys och annan 90-tals musik :) tiden rann iväg och klockan var sedan närmare halv tolv då vi kom in till stan. blev huset och de var riktigt skoj!! :) fick lite panik dock vid garderoben då vi skulle gå hem, de hitta inte min jacka... var så trött med då och de var jättemkt folk som stod i kö. kände att gråten var på väg hahaha men hon som stod i garderoben gick och titta en sista gång och då hitta hon de. tur för henne! haha :P

blev mc donalds innan hemgång vid 3 eller nej 4 eftersom klockan ställdes om under natten. nu är de sommartid, ljusare tider, varmare tider, lyckligare tider haha :P

imon ska jag upp till skolan en sväng, förbereda nästa redovisning och oppoering. sen måste jag hem o tentaplugga!!!

vaknade upp med nerklottrade armar btw haha :P ngn hittade en bläckpenna igår haha :P hade bland annat en drakliknande figur, ngt nummer, texten "lina is the shit" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0