Måndag!

ännu en ny vecka, och dagarna närmar sig till tenta och redovisningar. är riktigt förkyld fortfarande så får skippa träning den här veckan iaf första delen av veckan. har övat redovisning idag med tjejerna i bibblis. haha jag har så svårt att vara seriös när de inte är på riktigt :P funderar att köra redovisningen på sthlmska så alla hör vad jag säger, men jaa de kommer nog inte att hålla haha

har gått två promenader idag en med E och en med syrran! börjar kännas att de är vår i luften vilket är härligt!

fick paket på posten idag, från mammi♥, en fjällräven jacka som jag ska ha i vår + godis, ansiktsmask och läppglans.

har även bokat biljett hem i påsk, den andra april åker ja. sj's hemsida krånglade som alltid när jag ska beställa :S men de löste sig till slut.

Hollywoodfruar nu! Sen sova, blir bibblis i mon igen för att förbereda opponering. Sedan plugga tenta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0