delicato

har nyss ätit upp 3 st delicato bollar i följd, köpte tre för 15 i affären. var sjukt sugen så nu är alla uppätna. jag som hade tänkt ha ngn ikväll med haha :P

idag har jag inte gjort ngt speciellt. sjukt ont i halsen ... hoppas de inte är samma som i julas =( har pluggat lite och ja ovannämnt jag har handlat delicato bollar och lite mat med faktiskt =) mat som jag hoppas räcker till nästa torsdag... hehe önsketänkande.


 försökte gör ngn slags inbakad grej, hiss eller diss? jag gillart  iaf! hahaha

blir en lugn kväll :D



Kommentarer
Postat av: J

Mycket vackert. Jag väljer Lina alla dagar i veckan ;)

2010-03-17 @ 20:23:02
Postat av: Sofie

Hiss Hiss Hiss! Sötaste tjejen!

2010-03-22 @ 20:34:47
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0