någon annanstans

tränade i morse, riktigt skönt men var väldigt nära att jag sov vidare när klockan ringde :P

har lagat mat :) kyckling och potatisklyftor :)

försöker nu kolla på föreläsningar som vi har via en cd men kommer hela tiden på mig själv att jag tänker på annat ... vill vara någon annanstans helt enkelt. en solig strand i thailand hade inte suttit fel. eller bara ett ställe där man kan får se solen i mer än 10 min om dagen.

åt världens godaste kladdkaka igår btw kladdkaka med vit chokladmousse ovan på. OMG så gott :) blev ingen semla dock får ta de en annan dag hehe :P

måste återgå till "föreläsningarna" nu känns ganska löjligt att sitta framför en dator och lyssna på en gubbe som babblar haha men ämnet är iof intressant :D SMÄRTA! weii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0