Godis

sjukt sugen är jag, har inte ätit godis sen i fredes hahaha vilket är länge för att vara jag.

idag har jag sökt sommarjobb, i kstad och malmö. hittade ngra intressanta men undrar hur stor chans man har eg.

har även installerat programmet till en av mina nuvarande kurser. lyckade med de, blev förvånad för ngt brukar alltid gå fel när jag ska installera saker. har även hunnit kolla en del på matrialet verkar mkt intressant.

nu ska jag laga mat, ris kycklingburgare och wokgrönsaker blire :P






♥                   
♥                                           
♥                     ♥       ♥ ♥ ♥ ♥ ♥          ♥ ♥
♥                     ♥       ♥         ♥         ♥    ♥   
♥                     ♥       ♥         ♥        ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥        ♥       ♥         ♥       ♥         ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt kallt i Uppsala faktiskt. Men mysigt :) Hör av dig när du kollat datum! PUSS

2010-02-02 @ 18:51:47
URL: http://pimimims.blogg.se/
Postat av: ulrika

va kul det vore om du jobbade här i malmö! fika på wayne's :)

2010-02-03 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0