sick

de pendlar upp och ner ena stunden känner ja mig helt frisk och pigg andra stunden känner jag mig frusen och febrig, har huvudvärk osv. jobbigt. ska sova i tid ikväll en sak som är säker. hoppas ja iaf om inte ngn bestämmer sig för att ha eftefest här.

kollar bonde söker fru nu OMG pinsammare människor får man leta efter. men ja de är ju lite underhållande iaf.

Längtar tills på lördag, då min bästa vän kommer hit!!! Snart firar vår vänskap 20 år, helt otroligt!

SÖTA!

imon blir de bibblis!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha SÅ sjukt! Igår skrev jag ett blogginlägg och la in den där bilden på oss två. Idag gick jag in och kollade din blogg och såg att du lagt in samma bild, fast dagen innan jag la in den! Vi tänker lika. Och har samma bilder i datorn ;) Vi är SÅ söta på den bilden! Snart 20 år! Yeay!

2010-12-10 @ 22:15:43
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0