en sockerbagare

hade den låten på hjärnan igår, A och jag har kommit på en ny dans till den t.o.m. vi är väldigt seriösa när vi skriver c-uppsats... haha

ställde klockan på åtta i morse min men mobil ville inte ringa så jag vaknade halv elva tur att jag inte skulle till skolan hehe :P men jag skulle upp och plugga så de var ändå lite surt hehe. men ja jag har hunnit göra en del ändå.

läntar till lördagkväll, dåå köööör vi!!!!

Sen längtar jag efter en massa julmat och familjen såklart!







jag måste bara skriva av mig lite. personer som är 40+ och beter sig som barnrumpor vill jag bara spy på. först skapa problem och sen vända de till att de är ngn annas fel. manipulativt. de kanske finns en andledning till att denna person ständigt har problem med ngt?! vad vet jag men jag kan ju anta iaf. dennes beteende gör även att flertalet andra personer mår dåligt, inte acceptabelt. så jävla omoget rent ut sagt. sådant beteeden skulle kunna vara ok då man går på högstadiet eller iaf i yngre ålder då man försöker finna sig själv. men då man är 40+ borde man väl ha hunnit utveckla ett moget beteende?! även förmågan att klara sig själv borde ha infunnit sig. USCH!! USCH!! sopa-under-mattan-beteende och att lägga över sina bekymmer på andra funkar inte i längden, väx upp!!!!



Kommentarer
Postat av: Moa

Vem är du arg på? Jag kan kanske gissa..



Chokladmjölken var jättegod btw!

2010-12-14 @ 15:54:17
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0