måste bara

såg nyss den mest patetiska gruppen på facebook "vi som älskar sammanhållningen mellan oss i degeberga!" jag undrar då vilken sammanhållning?! att alla är släkt med alla? (nästan alla) att alla vet allt om alla (!!!!) eller tror sig veta. usch säger jag bara!

nu menar jag inte alla personer i degeberga är sådana, de finns bra männsikor för att inte säga underbara människor med i denna lilla by, men dom är få.

just my opinion...

glad att jag flyttat därifrån iaf =)

___________________________________________________________________


skolan var bra idag =) satt och njöt ute i solen på lunchen. riktigt skönt. fortfarande kallt i skuggan dock hehe :P

tanken var att gå till a6 sedan men blev inte så.

nu ska jag öva redovisning för i mon =) redan nervös men de ska nog gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0