finally

tentan är gjord, den konstigaste tenta jag någonsin gjort. hoppas på ett E iaf!

gick sedan och fikade med E och S, smoothie med jordgubb och passionsfrukt mkt gott. satt ute i solen på waynes uteservering. underbart! sedan blev de en sväng på stan och handling på ICA.

är trött nu försöker ladda inför ikväll, ska blir kalas nice!!! hoppas att jag kan komma upp i tid imon så jag inte missar mitt tåg. har börjat packa redan så de hinner jag nog göra färdigt i mon.


nu över till klädfrågan! som vanligt


Kommentarer
Postat av: J

Min lilla livlina, med ett leende så vackert och varmt som ditt solskensleende så är man snygg i alla kläder och väder :)

2010-04-04 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0