höst i luften

känns verkligen som att hösten är på väg, jag tillhör en av dom som inte diggar hösten ngt vidare :( vår och sommar är min melodi.

helt slut efter en veckas praktik. trivs bra på praktiken, har varit över förväntan delvis även om det inte finns så mkt att göra i mellanåt. håller till ganska mkt på "min" avdelning och umgås med de gamla och personalen där. mkt trevligt. gar varit en del med min handledare med men som sagt så händer de inte jättemkt, mest domumentationen hon sköter.

igår blev de utgång trots att jag var supertrött. hade inte jättekul måste jag väl erkänna. träffade lite folk o så, alltid trevligt. en rolig sak var att ngn trodde att jag var en modebloggare HAHAHA omg säger jag bara hehe :P

ikväll ska jag på födelsedagsfest! hihi innan dess ska jag hinna tvätta o plugga med.

hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

På Scorett :) Jag är kär i dem, hehe. KRAMAAR

2009-09-26 @ 13:01:33
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0