Frusen

Sitter på helspänn inför dagens seminarium, slutseminarium i denna kursen. Jag gillar inte seminarium alls, är alltid så nervös innan... sedan efteråt är de inte så farligt. Ändå lär jag mig aldrig detta, alltid lika nevös.

Är nevös inför tentan på fredag med, känns inte som man hunnit plugga så mkt... först praktik, sedan två arbeten plus seminarium + den här tentan då.

Längtar tills fredag eftermiddag!

på lördag blir de halloweenfest hihi, sexy nurse here i come hahahahahah blir nog skoj. börjar hemma hos S med singstar o så och sedan utgång är det tänkt då men får väl se hur de blir haha

nej plugga nu nu nu!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: J

Jag väntar på dig min sexy nurse ;)

2009-10-28 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0