Friday

Tentan är skriven, kändes inte överdrivet bra men nu är den skriven iaf. alla jag pratat med har sagt att de kändes sådär så jag är inte ensam om de iaf.

efter tentan blev de lunch med M på "kaffe paus" kycklingpaj!

sedan en runda på stan köpte en jättesööt tröja på gina, svart med puffärmar.

ikväll ska jag hem till M och kolla idol. blir sängen tidigt kommer nog att vara väldigt trött :P

imon är de halloweenfest för hela slanten!! är laddad! förutom att jag är orolig att min rumpa ska synas... klänningen är ganska kort.

 såhär...fast jag ska ha vita strumpor!


nu ska jag slappa!!!!


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

OH! You're gonna be sexy! Min är också jättekort, men min har en svart rand längst ner, så jag ska ha en tight svart kjol under, som inte syns så mycket, men som döljer rumpan i alla fall. Hehe.

2009-10-31 @ 12:31:35
URL: http://pimimims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0