difficult

dagens började med seminarium där man blev i princip grillad av läraren. frågade ut alla om allt höll tom. oss över tiden.

sedan gick jag och M till maxi för att storhandla. valde kanske lite fel dag de regnade och blåste. hemgånge blev ganska jobbig med många pauser. men vi klarade de! så nu har vi båda mat för en ganska lång framtid hoppas ja.

har även försökt skriva på mitt arbete idag med går sakta men säkert hehe :P måste skärpa mig.

har tränat nu på kvällen. ville eg gå ut ikväll men eftersom jag vill vara pigg i mon och kunna plugga så fick jag hoppa de. ångrar detta... och ännu mer nu efter att ett sms trillade in. aja en annan gång hoppas ja.

ska kolla senaste the hills nu och sen sova!


Kommentarer
Postat av: Moa

Kanske hade haft mat för ett tag om inte NÅGON tappat ut pastan i vasken.

2009-11-27 @ 20:08:07
URL: http://guttermuffin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0