soffläge

puh helt slut efter en heldag som bestått av att flytta till min nya lgh. allt har gått superbra, men så varmt har de varit. måste bara tillägga att mammi och pappa är bäst! det känns jättebra just nu, ovant men bra.

har även hunnit betala hyra, gjort adressändring(som jag verkligen hoppas blev rätt :P), skrivit ett mail till idiotVBAB.

har även packat upp en del men nu är jag helt slut, ska vila framför tvn. jobb imon som behöver sova med.

har hunnit planera morgondagens mat med, de fick bli pannisar(pankakor) kom inte på nått annat när jag var i affären. men de ska bli gottis.

har inte hunnti bli nervös för första dagen på jobbet än men de kommer nog i mon. men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att de kommer att gå bra!

Hoppas på att syster kommer hit i veckan med, hade varit så skoj!!! Även om jag ska jobba så har jag alltid tid :D hihi

*gäsp*
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0