ofrivillig dusch?

mooorning!

började även denna morgon med en promme, denna gången längs strandprommen. blåser lite mer idag, men de fläktade skönt. haha en rolig sak hände jag gick där i lugnanro med musik i öronen, vågorna kluckar mot stenarna och plötsligt får jag en regnskur över mig haha från en stor våg :P måste sett rätt roligt ut haha men de var rätt skönt svalkande sådär :P

nu har jag ätt frukost, smort in mig med HÖG solkskyddsfaktor. ska snart bege mig bort till parken för att sola med M. Ska bli nice!

Sedan ikväll blir de lite mer solande och minigolf med D och V.

Sommar sommar sommar

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ulrika

nästan som flumeride ju :) vågor haha..

2009-06-25 @ 20:42:44
URL: http://ulrikasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0