Jag älskar!

Jaa detta vädret är underbart :D bli så glad och pigg. började morgonen med 70 minuterspromme, riktigt gött!

Jobbet igår gick bra :) ska dit idag med och få min delagtion och lämna några papper. men de blir inte förrens kl 14. sedan ska jag nog handla på willys där, behöver mat och vi har inte den affären där jag bor. lite billgare där en på hemköp om man säger så.

i monblir de solning med både M och D men inte samtidigt tråkigt nog. M på förmiddagen och med D på eftermiddagen.

Blir nog morgonpromme i mon med. fast strandpromenaden istället för runt sjön. när man går runt sjön är där en massa industriutsläpp som inte luktar hälsosamt :P

en dusch på detta!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0