live to win

vaknade av ngn konstig andlening upp med fläskläpp idag :S

skulle ta en promme i förmiddags öppna min dörr och utanför på handtagaet hänger de en guldig glittergirlang.. :S också konstigt! haha men den var fin så jag behöll den mohaha

igår såg jag flickan som lekte med elden, kan knappt bärga mig att se luftslottet som sprängdes nu så spännande!!!

kolla bonde reprisen nu! missade de i onsdes.



har en ny favvo låt btw, som jag antagligen kommer att lyssna sönder idag hehe :P

Second to none med inga andra än KISS

When every day is done I only wanna run to you
Let me hear the words I'm sayin'
When you're in trouble I will be the one to pull you through
You might not be the first
But for me your always second to none

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0