skååååne

händer inte mkt här inte.

haha

var i lund förra veckan med M och shoppade hittade en hel del! mysig stad de!

firat min födelsedag med släkten, mkt trevligt och GOD mat.

träffat J som jag inte träffat på ett halvår :S

håller på att införa en ny trend i mitt liv, jogga på morgonen innan frukost. de har gått över förväntan dessa tre dagar jag hållt på hahahhaa får väl se om de håller i sig.

idag har jag varit med syran i stan en sväng. köpt sista delen av E's födelsedagspresent. åt världens godaste kladdkaka på tea pot med, även om vi fick vänta en evighet på att beställa :S

hoppas på sol i veckan så man kan åka till stranden en sväng, har än så länge i år bara (!) badat i vättern inte i havet. tycker de börjar bli dax nu.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0